• Ημερολόγιο
    Νηστείες

έτους 2 0 2 2
    ΔΩΡΕΑΝ ΕΔΩ !!

English posts (World flag image: Salvatore Vuono)

• Εικονική
    Περιήγηση

Virtual - tour !!

• Η ενορία μας

Ο περικαλής ναός μας βρίσκεται στην οδό

Παπαστράτου 16 &

Στείλτε μας μήνυμα

ή στην ηλ. διέυθυνση:
    enas.diabatis at yahoo.gr

Πιέστε εδώ, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για μας

Εκδρομή Λήξεως των χειμερινών συναντήσεων Μελέτης Αγ. Γραφής (14/5/2015)

Εκδρομή Λήξεως των χειμερινών συναντήσεων Μελέτης Αγ. Γραφής έγινε την Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Ένα Λεωφορείο με 56 άτομα ξεκίνησε από την ενορία μας με προορισμό το Αίγιο. Με πολύ χαρά λοιπόν συναντηθήκαμε, αφού είναι η πρώτη εκδρομή για φέτος, ο καιρός δεν επέτρεψε πολλές εξορμήσεις, στις 7 η ώρα το πρωί. Με προσευχή και λόγια ωφέλιμα από τον συναξαριστή της ημέρας και άλλα πολλά κατεβήκαμε στην πανέμορφη Πελοπόννησο και από εκεί μετά ολιγόλεπτη στάση στο Κιάτο φτάσαμε στο Αίγιο.

Από το Αίγιο πήραμε τον δρόμο της ανάβασης για το ωραίο χωριουδάκι Βερίνο όπου ένα υπέροχο γυναικείο μοναστήρι του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου μας περίμενε. Η διαδρομή δύσκολη αλλά πανέμορφη. Η φύση στα γιορτινά της. Αμπέλια, ελιές, πεύκα, κυπαρίσσια, σχοίνα και κουμαριές, ανάμεσά τους παπαρούνες και σπάρτα πολύχρωμα και ευωδιαστά, μια σύνθεση υπέροχη. Φτάσαμε κατά τις 11π.μ. στον πανέμορφο μοναστήρι. Εντύπωση μας έκανε η ευγένεια, η απλότητα, τα χαμόγελα και η καλοδεκτικότητα των μοναχών. Αφού κάναμε την Παράκλησή μας στο καθολικό της μονής στον αγ. Ιωάννη τον Θεολόγο, τελέσαμε τρισάγιο στον τάφο του γέροντα και κτήτορος της μονής π. Ευσέβιο Γιαννακάκη, πήραμε στην τραπεζαρία τον καφέ μας και το καθιερωμένο πεντανόστιμο κουραμπιέ.

Μετά από καμιά ώρα έπρεπε να χαιρετήσουμε τις μοναχές και να αναχωρήσουμε. Κατεβήκαμε στο ωραίο Αίγιο και προσκυνήσαμε στην πολιούχο εικόνα του Αιγίου στην Παναγία την Τρυπητή. Τελέσαμε και εκεί την Παράκληση στην Θεοτόκο. Και αφού προσκυνήσαμε με ευλάβεια πήραμε τον δόμο για το Ξυλόκαστρο όπου και γευματίσαμε, περπατήσαμε, πήραμε και τον καφέ μας. Νωρίς το απόγευμα φτάσαμε το Γκύζη, έχοντας ο καθένας μας μια γλυκιά γεύση, από την κοινή ημέρα και τα ωραία προσκυνήματα που κάναμε. Και εις άλλα με υγεία….

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )