• Χρήσιμες ειδήσεις


    Οι ειδήσεις μας!!


    Ενοριακό Πρόγραμμα Ι. Ν. Αγίου Στυλιανού


    Παράκληση για ενίσχυση του Φιλοπτώχου !


  • Ημερολόγιο 2017  Ημερολόγιο
    Αγιολόγιο
    Νηστείες

    έτους 2 0 1 7
    ΔΩΡΕΑΝ
    ΕΔΩ !!

     


                English posts (World flag image: Salvatore Vuono) 



  • Εικονική
    Περιήγηση
     
    Virtual - tour !!

  • Η ενορία μας


    Ο περικαλής ναός μας βρίσκεται στην οδό

    Παπαστράτου 16 &
    Αγίου Στυλιανού 42
    Αθήνα, 11476


    Τηλέφωνο – Φαξ 
    210 – 6464274

    Χάρτες & οδηγίες πρόσβασης
    προς το ναό μας:  Δείτε
    εδώ


     
    Στείλτε μας μήνυμα

    ή στην ηλ. διέυθυνση:
    enas.diabatis at yahoo.gr

    Πιέστε εδώ, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για μας

Η τεχνητή αφθαρσία των βουδιστών μοναχών και το μήνυμα του άφθορου λάμα Hambo Itigelov


Βουδιστής μοναχός που πέθανε το 1927 είναι… ζωντανός!

Η εκταφή του σώματος του λάμα Hambo Itigelov πραγματοποιήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2002, σε ένα νεκροταφείο στη ρωσική πόλη Ulan Ude.
Ο άνθρωπος πέθανε και θάφτηκε το 1927 και η εκταφή διεξήχθη με τη συμμετοχή συγγενών του, εκπρόσωπων της κυβέρνησης και εμπειρογνωμόνων.
Αυτή η πληροφορία εμφανίστηκε στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης και αφορούσε τον Λάμα Buryat, του οποίου το σώμα είχε εκταφεί στις αρχές του 21ου αιώνα. Ο τάφος περιείχε ένα ξύλινο κλουβί μέσα στο οποίο ένας βουδιστής λάμα κάθεται στη στάση του λωτού. Το σώμα του είχε διατηρηθεί, σαν να είχε μουμιοποιηθεί. Η μουμιοποίηση όμως δεν έχει γίνει ποτέ. Οι μύες ήταν μαλακοί όπως και το δέρμα , και οι αρθρώσεις ήταν εύκαμπτες. Το σώμα ήταν ντυμένο με μια ρόμπα από μετάξι.


Ο Λάμα Hambo Itigelov υπήρξε πραγματικό πρόσωπο, που είναι γνωστό στην ιστορία της Ρωσίας. Σπούδασε στο Aninsky Datsan (βουδιστικό πανεπιστήμιο στην Buryatia, σήμερα είναι ερείπια) και αποφοίτησε από την ιατρική και τη φιλοσοφία (με ειδίκευση στη φύση του κενού). Επιπλέον, έγραψε μια εγκυκλοπαίδεια της φαρμακολογίας.

Το 1911 ο Itigelov έγινε Hambo Lama (επικεφαλής της βουδιστικής εκκλησίας στη Ρωσία). Κατά τα έτη 1913-1917 συμμετείχε σε κοινωνικές εκδηλώσεις που διοργανώνονταν από τον τσάρο. Είχε προσκληθεί στην 300η επέτειο της δυναστείας των Ρομανόφ, άνοιξε το πρώτο βουδιστικό μοναστήρι στην Αγία Πετρούπολη, ο Τσάρος Νικόλαος II του απένειμε τον Μάρτη του 1917 το βραβείο του Αγίου Stanislaus.
Κατά τον πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο ο Itigelov ίδρυσε μια οργάνωση που ονομάστηκε "Buryat Brothers". Βοήθησε το στρατό με χρήματα και τρόφιμα, εκτός των ενδυμάτων και των φαρμάκων. Έχτισε πολλά νοσοκομεία όπου βουδιστές ιατροί βοηθούσαν τους τραυματισμένους στρατιώτες. Γι’αυτό βραβεύτηκε με το βραβείο της Αγίας Άννας αλλά και άλλα βραβεία.
Το 1926 ο Itigelov προέτρεψε τους βουδιστές μοναχούς να εγκαταλείψουν τη Ρωσία, δεδομένου ότι «η κόκκινη διδασκαλία ερχόταν» (ο ίδιος δεν έφυγε ποτέ από τη Ρωσία).

Το 1927, όταν ήταν 75 ετών, είπε στους Λάμας να ξεκινήσουν διαλογισμό, επειδή ήταν έτοιμος να πεθάνει. Οι Λάμας δεν θέλησαν να ξεκινήσουν το διαλογισμό, επειδή ο Itigelov ήταν ακόμα ζωντανός. Ο Itigelov στη συνέχεια άρχισε να διαλογίζεται μόνος, οι λάμας τον ακολούθησαν και σύντομα πέθανε.

Ο Itigelov είχε αφήσει διαθήκη με την οποία ζητούσε να ταφεί όπως πέθανε, στη στάση του λωτού, σε ένα κουτί κέδρου στο παραδοσιακό νεκροταφείο. Έτσι συνέβη. Στη διαθήκη του ζήτησε επίσης από τους μοναχούς να τον ξεθάψουν μετά από μερικά χρόνια. (Δηλαδή, ήξερε ότι το σώμα του θα ήταν καλά διατηρημένο).
Αυτό έγινε το 1955 και το 1973, αλλά οι βουδιστές μοναχοί απέφυγαν να το κάνουν γνωστό, επειδή το κομμουνιστικό καθεστώς ήταν ενάντια σε κάθε είδους θρησκεία. Όταν το 2002 το σώμα τελικά εκτάφηκε και μεταφέρθηκε στο μοναστήρι Ivolginsky Datsan (έδρα των σημερινών Lamas Hambo), μελετήθηκε σε βάθος από τους μοναχούς και, το πιο σημαντικό, από επιστήμονες και παθολόγους.
Η επίσημη ανακοίνωση που εκδόθηκε σχετικά με το σώμα αναφέρει το εξής: πολύ καλή κατάσταση, χωρίς οποιαδήποτε σημάδια φθοράς, με πλήρεις μύες και εσωτερικό ιστό, μαλακές αρθρώσεις και δέρμα. Είναι αξιοσημείωτο ότι το σώμα δεν είχε ποτέ ταριχευθεί ή μουμιοποιηθεί. Το σώμα είναι τώρα εκτεθειμένο στον αέρα, σε επαφή με άλλους ανθρώπους, χωρίς κανένα περιορισμό ως προς τη θερμοκρασία και την υγρασία. Κανείς δεν ξέρει πώς ο Itigelov διατηρείται σε αυτή την κατάσταση.

Αν και υπάρχουν παρόμοιες ιστορίες σε όλο τον κόσμο, αυτό είναι το μόνο καλά τεκμηριωμένο και επιβεβαιωμένο κρούσμα ενός αθάνατου σώματος. Η Ταρίχευση και η μουμιοποίηση είναι γνωστές σε διαφορετικούς πολιτισμούς – Chinchorro, αιγυπτιακές μούμιες, χριστιανοί άγιοι, κομμουνιστές ηγέτες, κλπ. Μερικά από τα πτώματα βρέθηκαν σε κρύο έδαφος, ωστόσο, όταν εκτέθηκαν σε οξυγόνο, μέσα σε λίγες ώρες σχεδόν καταστράφηκαν.
Σε βουδιστικά κείμενα γράφτηκαν τέτοια πράγματα, αλλά δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένα κρούσματα.
Αυτό ίσχυε μέχρι τώρα.
Ακόμα και αρκετά χρόνια μετά την εκταφή του σώματος ο Itigelovo δεν παρουσιάζει σημεία φθοράς. Ο Itigelov είπε πριν πεθάνει, ότι άφησε ένα μήνυμα προς όλους τους λαούς της Γης. Αυτό το μήνυμα δεν περιέχει λέξεις. Είναι στο χέρι μας να το καταλάβουμε.

Τα σχόλιά μας:

Είναι γνωστό ότι στην Ορθοδοξία υπάρχουν εκατοντάδες άγιοι με άφθαρτα σώματα, που δεν είναι μόνο άφθαρτα και εύκαμπτα (με άφθαρτα και τα ενδύματά τους), αλλά συχνά και ευωδιάζουν, μυροβλύζουν (ρέουν άρωμα) και θαυματουργούν, ενώ κάποια από αυτά διατηρούν και θερμοκρασία σώματος (πιο γνωστή περίπτωση το χέρι της αγίας Μαρίας Μαγδαληνής – το μόνο σωζόμενο τμήμα του άφθαρτου σώματός της, που χάθηκε ίσως κατά την επιδρομή των σταυροφόρων στην ΚΠολη – που φυλάσσεται στην ιερά μονή Σίμωνος Πέτρας στο Άγιο Όρος).

Μόνο στην περίφημη Λαύρα των Σπηλαίων του Κιέβου φυλάσσονται πάνω από εκατό άφθοροι άγιοι.

Το χέρι του αγ. Αλεξάνδρου του Σβιρ

Τα ιερά αυτά λείψανα παραμένουν άφθαρτα, εκτεθειμένα επί αιώνες σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Κλασική περίπτωση το σώμα του αγίου Σπυρίδωνα, που (αν και φρικτά μαυρισμένο από τις καπνιές, αιώνες εκτεθειμένο στο ναό του στην Κέρκυρα) διατηρεί την αφθαρσία και την ευκαμψία του, αλλά και θαυματουργεί.

Αξίζει να δούμε την αφθαρσία του αγίου Αλεξάνδρου του Σβιρ, στη Ρωσία, του θεόπτη και μυροβλύτη.
Εξάλλου, ο θάνατος του λάμα Itigelov θυμίζει τις τελευταίες επίγειες ώρες του αγίου Γέροντα
Ιωσήφ του Ησυχαστή:
«Η Παναγία τον πληροφόρησε ένα μήνα πριν για την αναχώρησή του. Με κάλεσε τότε ο Γέροντας και μου υπέδειξε τι να ετοιμάσομε. Την παραμονή της κοιμήσεώς του – 14 Αυγούστου 1959 – επέρασε να τον δει ο κ. Σχοινάς από τον Βόλον…
"Αύριο, Σωτήρη, αναχωρώ διά την αιωνίαν πατρίδα. Όταν ακούσεις τις καμπάνες, να ενθυμηθείς τον λόγον μου".
…Ξημέρωσε 15η Αυγούστου. Ο Γέροντας κάθεται στη μαρτυρική του πολυθρόνα στην αυλή του ησυχαστηρίου μας. Περιμένει την ώρα και την στιγμή. Είναι σίγουρος γιά την πληροφορία που του είχε δώσει η Παναγία μας, αλλά βλέποντας την ώρα να περνά και τον ήλιο να ανεβαίνει, του έρχεται κάτι σαν στενοχώρια, σαν αγωνία για τη βραδύτητα.

Ο Γέροντας Ιωσήφ (από εδώ)

Είναι η τελευταία επίσκεψη του πονηρού ["Ν": δηλ. του διαβόλου, που τον βασανίζει με αγωνία]. Με φωνάζει και μου λέει: "Παιδί μου, γιατί αργεί ο Θεός να με πάρει; Ο ήλιος ανεβαίνει και εγώ ακόμη είμαι εδώ!". Βλέποντας εγώ το Γέροντά μου να λυπάται και σχεδόν να αδημονεί, του λέω με θάρρος: "Γέροντα, μη στενοχωρήστε, τώρα εμείς θα κάνομε ευχή και θα φύγετε".
Σταμάτησαν τα δάκρυά του. Οι πατέρες, ο καθένας το κομποσχοίνι του και έντονη την ευχή. Δεν πέρασε ένα τέταρτο και μου λέει: "Κάλεσε τους πατέρες να βάλουν μετάνοια, διότι φεύγω". Βάλαμε την τελευταία μετάνοια. Έπειτα από λίγο σήκωσε τα μάτια του ψηλά και έβλεπε επίμονα επί δύο λεπτά περίπου. Κατόπιν γυρίζει και πλήρης νηφαλιότητας και ανέκφραστου ψυχικού θάμβους μας λέει:
"Όλα τέλειωσαν, φεύγω, αναχωρώ, ευλογείτε!". Και με τις τελευταίες λέξεις έγειρε το κεφάλι του δεξιά, ανοιγόκλεισε δυο τρεις φορές το στόμα και τα μάτια, και αυτό ήταν. Παρέδωκε την ψυχή του στα χέρια Εκείνου, τον Οποίο επόθησε και δούλεψε εκ νεότητος» [Ιερά Μονή Καρακάλλου, Άγιον Όρος, Πνευματικαί Εμπειρίαι Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού, εκδ.
"Ορθόδοξος Κυψέλη" 2005, σελ. 18-19].

Για την αφθαρσία του λάμα Itigelov

Κατ’ αρχάς, πρέπει να πούμε ότι και άνθρωποι σε θρησκείες εκτός του χριστιανισμού μπορεί να πλησιάσουν τον αληθινό Θεό και να βρουν κάποια χάρη ή φώτιση απ’ Αυτόν λόγω της καθαρής καρδιάς τους. Πρόκειται βέβαια – όπως το κατανοούμε οι ορθόδοξοι χριστιανοί – για προσκλήσεις του Θεού προς τους ανθρώπους να πλησιάσουν το Χριστό και να σωθούν δι’ αυτού. Ορίστε: Βουδιστής ιερέας βλέπει το Φως του Χριστού (και γίνεται ορθόδοξος χριστιανός), Μουσουλμάνοι ζουν θαύματα χριστιανών αγίων, ειδωλολάτρες από πολλές θρησκείες προφητεύουν τον ερχομό του Χριστού. Και εδώ ένα γενικότερο άρθρο για το θέμα.

Γι’ αυτό το λόγο, δε θα είχα πρόβλημα να δεχτώ την αφθαρσία του λάμα ως μια φανέρωση του αληθινού Θεού, που θέλει πράγματι να δώσει στους ανθρώπους μιας συγκεκριμένης κουλτούρας ένα μήνυμα. Και έτσι το εξέλαβα αρχικά, με καλή πρόθεση.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο δρόμος της σωτηρίας είναι ο χριστιανικός δρόμος – και τολμώ να πω: ο
ορθόδοξος δρόμος, ο δρόμος της αρχαίας και αυθεντικής εκδοχής του χριστιανισμού. Το βεβαιώνουν ακόμη και άνθρωποι που ήρθαν στην Ορθοδοξία από άλλες θρησκείες, αφού έζησαν πνευματικές εμπειρίες και εκεί!… (δες εδώ & εδώ).

Επίσης είναι γεγονός ότι υπάρχουν και σκοτεινά υπερφυσικά φαινόμενα, αντίγραφα των θείων και αυθεντικών (ακόμα και στην Ορθοδοξία), που οι άγιοι ορθόδοξοι διδάσκαλοι τα ξεχωρίζουν με μεγάλη επιμέλεια και προσοχή – όμως στις διάφορες θρησκείες παρατηρείται σύγχυση, λόγω των πολυθεϊστικών ή πανθεϊστικών και ειδωλολατρικών τους πεποιθήσεων.

ΟΜΩΣ στην προκείμενη περίπτωση φαίνεται να πρόκειται για απάτη και όχι για κάποιο πνευματικό ή "υπερφυσικό" γεγονός. Υπάρχει από παλιά στον ιαπωνικό βουδισμό μέθοδος (sokushinbutsu), την οποία ακολουθούσαν οι μοναχοί (λάμας), επί περίπου 5 χρόνια, φροντίζοντας οι ίδιοι, με ειδική δίαιτα και άσκηση, να παραμείνει άφθορο το σώμα τους, και μάλιστα θάβονταν έτσι, σε στάση λωτού, όπως ο λάμα Itigelov, και ξεθάβονταν προμελετημένα – όπως κι αυτός – σε συγκεκριμένο χρόνο. Το "μήνυμα" λοιπόν που "θέλει να απευθύνει στους ανθρώπους" ο συγκεκριμένος ασκητής, δυστυχώς, μάλλον δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια αγιοποίηση του εαυτού του…
Σημειώνω ότι, όπως αναφέρεται στο άρθρο, ήταν γιατρός και ειδικευμένος στη φαρμακολογία.

Ο άφθορος δούλος άγιος Ιωάννης ο Ρώσος

Η δίαιτα της αφθαρσίας των βουδιστών περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, τσάι από δένδρο λάκας (Toxicodendron vernicifluum), που δηλητηριάζει τα σκουλήκια και τα έντομα που τρώνε τα πτώματα.
Πρέπει εδώ να παρατηρήσω ότι καμιά παρόμοια μέθοδος δεν εφαρμόζεται στους ορθόδοξους αγίους, οι οποίοι παραμένουν άφθοροι υπό συνθήκες ανόμοιες μεταξύ τους και χωρίς να το επιδιώκουν οι ίδιοι – ενώ ο λάμα γνώριζε εκ των προτέρων τι θα συμβεί – και δεν πρόκειται μόνο για μοναχούς, αλλά και για
μάρτυρες, ιδιώτες, ευγενείς, δούλους, ακόμη και αγιασμένα παιδιά (χωρίς να υπολογίσουμε και τα θαυμαστά φαινόμενα που προαναφέραμε, όπως την ευωδία, τη μυροβλυσία, τις θεραπείες, την εκδίωξη δαιμόνων, τις εμφανίσεις των αγίων κ.τ.λ.).
Το σχετικό άρθρο, για τη βουδιστική μέθοδο, δημοσιεύεται σ’
αυτό το σκεπτικιστικό ιστολόγιο και σε γενικές γραμμές μας λέει τα εξής:

Sokushinbutsu
Γνωρίστε το sokushinbutsu, μια διαδικασία αυτο-μουμιοποίησης που ασκείται από ορισμένους Ιάπωνες Βουδιστές μοναχούς στο παρελθόν. Είναι βασικά μια διαδικασία, με την οποία οι μοναχοί αυτοκτονούν κυριολεκτικά αργά για μεγάλο χρονικό διάστημα με έναν τρόπο που τα σώματά τους θα διατηρηθούν όμορφα μετά το θάνατο.
Η διαδικασία
Ημέρα 1-1000
Ο μοναχός ξεκινά ο ίδιος το ταξίδι με την κατανάλωση μόνο ξηρών καρπών και σπόρων που βρίσκονται φυσικά στα δάση γύρω από το ναό, ενώ υποβάλλεται σε αυστηρή σωματική άσκηση για να αφαιρέσει όσο περισσότερο γίνεται το σωματικό λίπος για 1000 ημέρες (περίπου 3 χρόνια). Μέχρι το τέλος του 1ου σταδίου, η ποσότητα του λίπους σε αυτό το σώμα θα είναι σχεδόν μηδενική.

Ημέρα 1001 – 2000
Για τις επόμενες 1000 ημέρες, θα τρώει μόνο φλοιούς και ρίζες από πεύκα. Με αυτόν τον τρόπο, θα επιτύχει μείωση του συνολικού επιπέδου υγρασίας του σώματός του, και έτσι θα αποτρέψει την αποσύνθεση ακόμα περισσότερο.Κοντά στο τέλος της 2ης φάσης, ο μοναχός αρχίζει να πίνει ένα τσάι ειδικά παρασκευασμένο από το σφρίγος της Urushi / λάκα (vernicifluum Toxicodendron). Ο χυμός αυτός συνήθως χρησιμοποιείται για επιτραπέζια σκεύη, έπιπλα, κοσμήματα, μουσικά όργανα κ.λ.π., αφήνοντας ένα εξαιρετικά ανθεκτικό και γυαλιστερό φινίρισμα. Αλλά εδώ έχει μια άλλη χρήση. Οι παρενέργειες περιλαμβάνουν έμετο, υπερβολική εφίδρωση και ούρηση, τα οποία μειώνουν την υγρασία του σώματος ακόμη περισσότερο. Επιπλέον, κάνει το σώμα του έτσι, ώστε να δηλητηριαστούν τα σκουλήκια και τα έντομα που τρώνε τα πτώματα!

Ημέρα 2001-3000
Τέλος, μπαίνει σε ένα τάφο ακριβώς αρκετά μεγάλο για έναν άνδρα καθισμένο στη στάση του λωτού. Ένας σωλήνας αναπνοής προβλέπεται για παροχή αέρα και ένα καμπανάκι για τον μοναχό, για να το χτυπάει κάθε μέρα μέχρι να πεθάνει. Μόλις το κουδούνι σταματά να χτυπά, οι άλλοι μοναχοί θα ξέρουν ότι είναι νεκρός και θα σφραγίσουν τον τάφο πλήρως. ["Ν": Αυτό δεν αναφέρεται να το έπραξε ο λάμα Itigelov. Ας μην ξεχνάμε ότι η τεχνική αυτή ήταν εγκαταλελειμμένη – αν πράγματι την εφάρμοσε, όπως ταπεινά νομίζω, ίσως οι συνασκητές του να μην το γνώριζαν καν].
Σε άλλες 1000 μέρες (την 3000ή ημέρα) θα ανοίξουν τον τάφο. Αν έχει μετατραπεί σε μούμια, τότε συγχαρητήρια, πέτυχε το sokushinbutsu και θα προβληθεί και θα λατρευτεί σαν Βούδας. Αν είναι σάπιο, τότε θα πρέπει να θαφτεί.

Πηγή

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: