• Χρήσιμες ειδήσεις


    Οι ειδήσεις μας!!


     

    Παράκληση για ενίσχυση του Φιλοπτώχου !


  • Ημερολόγιο 2017  Ημερολόγιο
    Αγιολόγιο
    Νηστείες

    έτους 2 0 1 7
    ΔΩΡΕΑΝ
    ΕΔΩ !!

     


                English posts (World flag image: Salvatore Vuono) 



  • Εικονική
    Περιήγηση
     
    Virtual - tour !!

  • Η ενορία μας


    Ο περικαλής ναός μας βρίσκεται στην οδό

    Παπαστράτου 16 &
    Αγίου Στυλιανού 42
    Αθήνα, 11476


    Τηλέφωνο – Φαξ 
    210 – 6464274

    Χάρτες & οδηγίες πρόσβασης
    προς το ναό μας:  Δείτε
    εδώ


     
    Στείλτε μας μήνυμα

    ή στην ηλ. διέυθυνση:
    enas.diabatis at yahoo.gr

    Πιέστε εδώ, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για μας

Τροφές που πρέπει να βγάλεις από την διατροφή σου


Τροφές

«Ο κανόνας λέει ότι δεν πρέπει να κατηγοριοποιούμε τα τρόφιμα σε καλά και καλά. Πως να το κάνουμε όμως, κάποια πρέπει να αποφεύγονται!» λέει ο ίδιος. Ποια είναι αυτά;

Μπάρες δημητριακών
Σίγουρα οι μπάρες διαφημίζονται ως ένα πολύ υγιεινό σνακ, αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική. Αν κοιτάξετε λίγο προσεκτικά την διατροφική επισήμανση θα δείτε ότι από τα 100 γρ. προϊόντος, τα 60-70 γρ. είναι υδατάνθρακες, με τα περισσότερα από αυτά να αποτελούν καθαρή ζάχαρη.

Επεξεργασμένα κρεατικά
Έρευνα της Αμερικανικής Αντικαρκινικής Εταιρείας (American Cancer Society) έδειξε ότι καθημερινή κατανάλωση 50 γρ. επεξεργασμένου κρέατος (αλλαντικά, λουκάνικα, μπέικον κ.ά.) αυξάνει το κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου του παχέος εντέρου κατά 16%!

Δημητριακά πρωινού
Σίγουρα όταν ξεκινήσαμε να συστήνουμε την κατανάλωση δημητριακών για πρωινό, δεν είχαμε στο μυαλό μας τα δημητριακά που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στα ράφια των σούπερ-μάρκετ. Η περιεκτικότητά τους πια είναι πολύ υψηλή σε ζάχαρη. Προσπαθήστε να εντοπίσετε εκείνα με τις μικρότερες ποσότητες σακχάρων ανά μερίδα.

Αρτοσκευάσματα (κριτσίνια, τσουρέκια, μπισκότα κλπ.)
Η επεξεργασία των τροφίμων αυτών αφαιρεί πολλά θρεπτικά συστατικά (φυτικές ίνες, μέταλλα κ.ά.) και προσθέτει συστατικά που είναι λιγότερο υγιεινά, όπως τρανς λιπαρά, αλάτι και επιπλέον ζάχαρη. Οι θερμίδες που περιέχονται σε 100γρ. τέτοιων προϊόντων ξεπερνά τις 500!

Τα αναψυκτικά και ζαχαρούχα ποτά
Τα γλυκά ροφήματα έχουν τις ίδιες αρνητικές επιδράσεις με τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Οι έρευνες δείχνουν επίσης ότι το σώμα δεν υπολογίζει τις θερμίδες που προσλαμβάνει σε υγρή μορφή με τον ίδιο τρόπο όπως των στερεών τροφών, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το θερμιδικό φορτίο των γευμάτων χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε.

Πηγή

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: