• Χρήσιμες ειδήσεις


    Οι ειδήσεις μας!!


    Παράκληση για ενίσχυση
    του Φιλοπτώχου ! 


    Ενημερώνεστε για όλες
    τις ανακοινώσεις
    εδώ 
    _____________________
  • Ημερολόγιο
    Αγιολόγιο
    Νηστείες

    2 0 1 6

    ΔΩΡΕΑΝ ΕΔΩ !!


                English posts (World flag image: Salvatore Vuono) 



  • Εικονική
    Περιήγηση
     
    Virtual - tour !!

  • Η ενορία μας


    Ο περικαλής ναός μας βρίσκεται στην οδό

    Παπαστράτου 16 &
    Αγίου Στυλιανού 42
    Αθήνα, 11476


    Τηλέφωνο – Φαξ 
    210 – 6464274

    Χάρτες & οδηγίες πρόσβασης
    προς το ναό μας:  Δείτε
    εδώ


     
    Στείλτε μας μήνυμα

    ή στην ηλ. διέυθυνση:
    enas.diabatis at yahoo.gr

    Πιέστε εδώ, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για μας

Παιδί και διαφήμιση: όσα πρέπει να γνωρίζετε


Παιδί και διαφήμιση: όσα πρέπει να γνωρίζετε

Εδώ και πολλά χρόνια η διαφήμιση έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας και ενίοτε τις κάνει άνω-κάτω, ιδιαίτερα στο κομμάτι που αφορά τα παιδιά μας. Δείτε παρακάτω τι ακριβώς εννοούμε…

  • Οι διαφημίσεις δημιουργούν επίπλαστες ανάγκες στο παιδί. Μπορεί δηλαδή να μην είχε σκεφτεί ότι θέλει κάτι ή να μη γνώριζε καν την ύπαρξή του, όμως η διαφήμιση το κάνει να το θέλει απεγνωσμένα.
  • Μέσα από το «βομβαρδισμό» διαφημίσεων σε τηλεόραση, διαδίκτυο κτλ, το παιδί γίνεται ακόρεστο και ανικανοποίητο αν οι γονείς δε βάζουν φρένο στις παράλογες και υπερβολικές απαιτήσεις του.

  • Σε πολλές περιπτώσεις, το παιδί εκδηλώνει επιθετικότητα όταν διαπιστώνει ότι δε σπεύδουν οι γονείς του να του αγοράσουν κάθε τι που ζητάει, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα τη διατάραξη της μεταξύ τους σχέσης.
  • Μην αντιδράτε απότομα στα αιτήματα του παιδιού, παρά εξηγήστε του γιατί δεν είναι εφικτό να απαντάτε θετικά σε ό,τι ζητάει. Είτε αυτό έχει να κάνει με αντικειμενική οικονομική δυσκολία που αντιμετωπίζετε λόγω εποχής, είτε επειδή υπάρχουν σημαντικότερες προτεραιότητες αυτόν τον καιρό, είτε οτιδήποτε άλλο.
  • Εξηγήστε επίσης στο παιδί ότι οι διαφημίσεις δεν παρουσιάζουν ακριβώς όπως είναι τα διάφορα προϊόντα. Σκοπός τους είναι να τα ωραιοποιήσουν, ακριβώς για να «προκαλέσουν» τον καταναλωτή να τα κάνει δικά του άμεσα.
  • Τέλος, να έχετε στο μυαλό σας ότι η έλλειψη ενασχόλησης με τις επιθυμίες του μικρού σας ή η απουσία εξηγήσεων στις συνεχείς αρνήσεις να του αγοράσετε κάτι, θα του δημιουργήσει την εντύπωση ότι δε σας απασχολούν οι επιθυμίες του

Πηγή

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: