• Χρήσιμες ειδήσεις


    Οι ειδήσεις μας!!


    Παράκληση για ενίσχυση
    του Φιλοπτώχου ! 


    Ενημερώνεστε για όλες
    τις ανακοινώσεις
    εδώ 
    _____________________
  • Ημερολόγιο
    Αγιολόγιο
    Νηστείες

    2 0 1 6

    ΔΩΡΕΑΝ ΕΔΩ !!


                English posts (World flag image: Salvatore Vuono) 



  • Εικονική
    Περιήγηση
     
    Virtual - tour !!

  • Η ενορία μας


    Ο περικαλής ναός μας βρίσκεται στην οδό

    Παπαστράτου 16 &
    Αγίου Στυλιανού 42
    Αθήνα, 11476


    Τηλέφωνο – Φαξ 
    210 – 6464274

    Χάρτες & οδηγίες πρόσβασης
    προς το ναό μας:  Δείτε
    εδώ


     
    Στείλτε μας μήνυμα

    ή στην ηλ. διέυθυνση:
    enas.diabatis at yahoo.gr

    Πιέστε εδώ, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για μας

Παιδί και tablet: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι


Η τεχνολογία έχει μπει πλέον για τα καλά όχι μόνο στην καθημερινότητα των ενηλίκων, αλλά και των παιδιών ακόμα και μικρής ηλικίας. Το μείζον ερώτημα είναι, αν τελικά τα tablets και οι υπολογιστές κάνουν καλό στα παιδιά και από ποια ηλικία μπορούν να παίζουν με αυτά.

Παιδί και tablet: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι

Το σίγουρο είναι ότι οι επιστημονικές έρευνες δεν έχουν καταλήξει σε ασφαλή συμπεράσματα για τις επιπτώσεις τους στη νοητική ανάπτυξη των παιδιών και αυτό, παρά το γεγονός ότι πολλοί γονείς έχουν δαιμονοποιήσει τη χρήση των tablets, των υπολογιστών και video games από τα παιδιά τους.


Η αλήθεια είναι ότι, ενώ κανένας δεν μπορεί να υποστηρίξει την ολοκληρωτική… αποχή, δεν είναι λίγοι οι επιστήμονες που υποστηρίζουν ότι η χρήση τους με μέτρο και με καθοδήγηση μπορεί και να μην έχει τόσο μεγάλες αρνητικές επιπτώσεις. Και φυσικά, προϋπόθεση είναι ότι η ενασχόληση των παιδιών μικρής ηλικίας να γίνεται με την καθοδήγηση και τον έλεγχο των γονέων. Οι γονείς θα είναι εκείνοι που θα βάζουν όρια και θα αποτρέπουν την υπερβολή που αναντίρρητα βλάπτει με πολλούς τρόπους.

Μια πρόσφατη γαλλική μελέτη αναφέρει ότι η ενασχόληση με ταμπλέτες και βιντεοπαιχνίδια, μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή γίνεται με τη βοήθεια και υπό τον έλεγχο των γονέων. Το μυστικό, σύμφωνα με τη μελέτη, είναι να μην είναι μεγάλης διάρκειας η ενασχόληση του παιδιού με το παιχνίδι και να μην παίζει ποτέ μόνο του, αλλά υπό τη γονική καθοδήγηση. Τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι ο υπολογιστής είναι ένα μέσο, σαν όλα τα άλλα, με το οποίο μπορούν να διασκεδάσουν αλλά και να μάθουν πράγματα. Αλλιώς είναι μια αντιπαραγωγική διαδικασία.

Οι υπολογιστές και τα tablets είναι εργαλεία ανταλλαγής πληροφοριών. Και αυτό οι μεγάλοι θα πρέπει να το διδάξουν στα παιδιά. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να τους καταστήσουν σαφές ότι πρόκειται για "εργαλεία" που παρέχουν την δυνατότητα σε ένα παιδί να ανακαλύψει γνώσεις και πληροφορίες και ταυτόχρονα του δίνει τη δυνατότητα να ονομάσει τα πράγματα που βλέπει. Μαθαίνει πώς να αλληλεπιδρά, μαθαίνει να αντιλαμβάνεται. Όλα αυτά το παιδί δεν τα κάνει αυθόρμητα. Καμιά ταμπλέτα δεν μπορεί από μόνη της να βοηθήσει ένα παιδί να κάνει κάτι, υπογραμμίζουν κάποιοι ειδικοί.

Στον αντίποδα, παιδίατροι και ψυχολόγοι υποστηρίζουν πως τα όποια οφέλη για τα παιδιά από τη χρήση των tablet δεν μπορούν ακόμη να τεκμηριωθούν επιστημονικά. Αντίθετα υποστηρίζουν, αυτό που συνήθως παρατηρείται είναι πως το παιδί προσκολλάται στη συσκευή, με συνέπεια να ατονούν δραστηριότητες οι οποίες ενισχύουν τη νοητική ωρίμανση, όπως η αλληλεπίδραση με τους ενήλικες και το «κανονικό» παιχνίδι.

Το πρόβλημα είναι μερικές φορές οι ενήλικοι και η δική του σχέση με τους υπολογιστές. Είναι οι πρώτοι που πολλές φορές ξεχνούν ότι ο υπολογιστής είναι απλά ένα μέσο και τα παιδιά τους δυστυχώς αντιγράφουν τη στάση των προτύπων τους.

Πηγή

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: